problém s připojením fat32

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Prosinec 4 20:19:29 CET 2002

Alfréd Valošek wrote:

>Nainstaloval jsem si RH 8.0 a disk mám rozdělený na dvě části jednu pro
>Win98 s FAT32 a druhou s EXT s linuxem a potřeboval bych připojit FAT32 do
>systému linux,ale bohužel nevím jak.

1) Vytvoříte si adresář, do kterého budete mountovat.
jako root zadejte:
mkdir /mnt/c

2) do souboru /etc/fstab přidejte následující řádek:
/dev/hda1               /mnt/c                  vfat
auto,showexec,codepage=852,posix,iocharset=utf8,quiet,umask=000  0 0

nyní by měl jít win disk připojit pomocí
mount /mnt/c

položka "auto" způsobí, že se win disk při dalším startu linuxu připojí
automaticky.

S pozdravem

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

        checking for intelligent life... not found
                          The Gimp 1.2 (configure)