Anglicka klavesnica v Kylix 3 (ciastocne vyriesene)

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Prosinec 4 21:13:17 CET 2002

Matej Pivoluska wrote:

>Len by som rad poznamenal, ze ked klavesnicu prepinam pomocou klavesnicoveho
>appletu z KDE, tak to funguje. (Ale ja ten applet nechcem, ja chcem moje
>prave Meta a dva shifty :( )

Tady je spíše problém s XFree 4.x
Hledejte debatu v archívu, byla celkem bouřlivá :-))

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

        checking for intelligent life... not found
                          The Gimp 1.2 (configure)