Linux a stavebnictvi - pouziva nekdo?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Prosinec 4 21:29:28 CET 2002

Jiri Brozovsky wrote/napsal:
: Dobry den!
: Chtel bych se zeptat, zda ma nekdo prakticke zkusenosti
: s pouzitim Linuxu ve firmach nejak souvisejicich se stavebnicktvim.
: Celkem rad bych Linux protlacil na fakultu, ale jeden z problemu je,
: ze "to nikdo nepouziva", takze by se hodily nejake argumenty.
: Je-li to prilis off-topic, piste na muj e-mail.

 Sice ne ve stavebnictvi, ale v Brne se na Katedre matematiky pouziva
pod MicroStation Linux. Kamarad mi ukazoval, ze v tom kresli nejaky
sileny utvar ve 3D :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>