Licencne volny dos (was: Re: Dosemu, FoxPro, samba)

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Středa Prosinec 4 23:31:36 CET 2002

On Wed, 4 Dec 2002, Jaroslav Lukesh wrote:

> Diky moc. Ten dos jsem myslel na uplne neco jineho nez brouzdani, QNX znam
> a kdyby znalo muj PCI modem s Lucentem, tak bych ho i pouzival.

Proboha co je jeste QNX ?
To c mame my (verze 4.23) rozhodne neni DOS ale Unix s mikrokernelovym
jadrem ktery pracuje v real time rezimu s vlastnim message-passing
systemem na distribuovanych pocitacich (a pracoval v dobe kdy o RTLinuxu
nebylo ani vidu ani slechu). Pred 3 lety byl za dost velke penize
a vim ze i jinde se pouziva k rizeni treba atomovych elektraren (no tech
mozna ne ale velke prumyslove komplexy jo)
A vy si o tom pisete jako o necem co by pripominalo Arachne !

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *