postfix zdrzuje zpravy

Středa Prosinec 4 23:48:55 CET 2002

Dňa 03. dec 2002 o 22:24, Bob Koutsky napísal(a):

> fetchmailem stahnu zpravy (100-200), stazeni probehne v poradku, ale v
> mailboxu se mi jich objevi jen cast. Kdyz dam mailq, vidim ze zbytek
> sedi ve fronte a je dorucovan postupne, narazove po nekolika malo
> desitkach zprav, takze vsechny zpravy dorazi az po nekolika
> minutach/desitkach minut. V cem je problem? V .forward mam nastavenej
> procmail na jednoduchy trideni zprav podle konferenci + spamassassina -
> je mozny ze se pri tomhle filtrovani proste najednou zadrhne a pro
> jistotu si da pauzu? Da se to nejak odstranit?

napada ma este, ze samotny spamassassin ma istu reziu s kontrolou
mailov, v pripade spustenia samotneho programu spamassassin je to
pomerne velka rezia na system ako taky (kontrola trva radovo niekolko
desiatok sekund + spustenie samotne), v pripade pouzitie klient/server
implementacie spamd/spamc sa moze cas znizit az radovo, ale tiez nie je
kontrola vykonana okamzite a treba isty cas pockat.

samozrejme kombinacia tu spomenutych "concurency" limitov moze byt tiez
dovod, ale netreba ju zas zvysovat prilis, pretoze system moze pri
spracovavani mnozstva mailov a zaroven kontrole pomocou spamassassinu
ostat na isty (aj dlhy) cas neovladatelny - extremne vysoky load..

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586