problem s dns (konfigurace bind)

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 5 08:23:08 CET 2002

> [...]
> respektive nevracim vse co je nutne a nektere protistrany na to
> reaguji alergicky.
>
> Pri jejim hledani jsem zjistil, ze  mam v named.conf zakomentovano:
> auth_nxdomain yes;
> (ridil jsem se literaturou, kde bylo napsano: "kdyz nevite JISTE zda
> je to potreba, tak to nezapinejte". Otazkou je, zda to na primarnim
> dns serveru skutecne potreba neni ;-)
> Nicmene v odpovedi na dotazy pokladane digem authority section
> normalne mam. Navic atlas se vcera napravil, aniz bych ja provadel ve
> sve konfiguraci jakekoliv zmeny, dalsi zahada :o(

  To by nemelo vadit.

> Setkal se nekdo s podobnym problemem, tedy ze pravdepodobne vetsina
> dns jede v pohode a par si jich postavi hlavu?

  Zkuste, jestli pro oba Vase nameservery funguje spravne zpetny resolving
jejich IP. Nekteri klienti odmitnou pouzit DNS, ktere nema zpetny resolving.
Navic kdyz ho nema jen jeden ze serveru, tak to zahadne chvilku funguje,
chvilku ne...

							Michal Kara