moznosti pripojeni v Liberci

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 5 12:15:24 CET 2002

On Thu, 5 Dec 2002, Matthes wrote:

> Zdravim,
>
> znamy se na me obratil s prosbou o radu ohledne pripojeni. Zlakala jej
> predvanocni nabidka telekomu na zlevnene ISDN, coz bude patrne jako
> obvykle nejaky podfuk, takze jsem mu doporucil ostrazitost a slibil,
> ze se poptam na situaci.

NEBRAT! ;)

> Chtel jsem se tedy poptat, zda je v Liberci nejaka jina moznost pripojeni
> (Wi-Fi, mikrovlna...) za rozumne penize a pokud mozno bez asistence
> CT.
> Nasel jsem na googlu nabidky bezdrat. pripojeni v liberci, ale krome
> pomerne vysokych zrizovacich nakladu to nese i nemale mesicni poplatky.

Contactel a Tele2 nabizi pomerne solidni pomer vykon/cena/spolehlivost.

> Znate tam nekdo nejakou firmu ci spolecenstvi silencu provozujicich napr.
> Ronju nebo wi-fi sit za prijatelnou cenu (dejme tomu do 1000,-/mes.),
> pokud mozno bez omezeni objemu dat? A jake jsou obecne zkusenosti s
> ruznymi typy takovych pripojeni?

V Liberci prave "rozjizdime" freenet. Registrace obcanskeho sdruzeni je uz
na ministerstvu. Samotny rozjezd site jeste nejaky patek potrva, prvni
Ronja upravena pro liberecke podminky je ve vyvoji (vc. navrhu DPS), pro
WiFi pristup se tedka hleda optimalni reseni (zejmena po cenove
strance ;). Bohuzel vsechno stoji penize, casu malo etc... Dalsi info
najdete na czfree.net ve foru WiFi Liberec.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..