Zmena mail klienta v Mozille

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Prosinec 5 13:56:39 CET 2002

On 05 XII 2002, you wrote in cz.comp.linux:

> Asi jsem nejakej natvrdlej, ale porad nevidim _kde_ reknu ze chci aby po
> kliknuti na "mailto:" v Mozille se spustil "kmail <e-mailova na adresa>".
>
> P.S.: KDE jinak nepouzivam. Krome toho KMailu. Jinak jako WM mam xfce.

Vyse zminene

user_pref("network.protocol-handler.external.mailto", true);

zaridi jenom to, ze mozilla pri mailto: nespusti svuj messenger, ale
zjisti si ze systemu (window manageru apod.) jaky postovni klient
mate nastaveny (pokud ten tuto feature podporuje). Ja to takhle mam
standardne por Wokny :-( a myslel jsem, ze pod gnome a kde by to
nemel byt problem.

Ted jsem se na to dival
http://www.mozilla.org/start/1.0/faq/mail-news.html#3.3
a bohuzel zde stoji:

"...This is not yet possible in GNOME or KDE, but work is in progress
to make Mozilla for Unix compliant with the X Desktop Group Standard
as it is finalized..."

martin hassman