Upgrade libc6 a QMAIL

Petr Kučera pkucera na mh.vri.cz
Čtvrtek Prosinec 5 14:06:15 CET 2002

Dobry den,

	prosim Vas, zkousel jsem upgrade systemu, kde mam momentalne
nainstalovano libc6 2.1.3-20, ucspi-tcp 0.88-1 a qmail 1.03-14. dselect
mi nabidl upgrade libc6 na 2.2.5-6, ale kdyz jsem chtel provest tento
upgrade, tak mi zahlasil nasl. dependency problem:

  ucspi-tcp: Depends: libc6 (>= 2.1.2) but 2.1.3-20 is to be installed
             Depends: ucspi-tcp-doc but 0.88-3 is to be installed
E: Internal Error, problem resolver broke stuff
Some errors occurred while unpacking. I'm going to configure the
packages that were installed. This may result in duplicate errors
or errors caused by missing dependencies. This is OK, only the errors
above this message are important. Please fix them and run [I]nstall
again
Press enter to continue.

Da se tedy nejak upgradovat libc6 tak, aby mi zustal QMAIL, ktery
vyzaduje ucspi-tcp, jez se nesnasi s libc6 2.2.5-6?

	Dekuji.

		S pozdravem Petr Kucera.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.