problem s instalaci csacek 2.1.9

Čtvrtek Prosinec 5 14:34:23 CET 2002

On Thu, Dec 05, 2002 at 02:16:31PM +0100, Bohdan Blaha wrote:
> to jsem udelal... navic kdyz jsem do dal do jineho apache jako .so tak to
> vyhodilo hlasku
> udefined symbol: ap_ctx_get
>
> jakym jinym zpusobem docilit aby mi data z formulare kde je cestina apache
> zpracovalal spravne, prestoze ma v kazde strance nastaveno spravne
> kodovani?:?
>
> pouzit mod_czech?? co jsem se dival, lidi radeji doporucuji csacek

I bez techto modulu je cestina zpracovana stejne za predpokladu, ze mate
v poradku hlavicku a souhlasi charset z hlavicky s tim, ktery mate v
META.

Moduly nepouzivam uz delsi dobu a problemy nejsou. Tedy zejmena kdyz mam
vsude ISO a vyprdnu se na CP1250.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz