konfigurace na video

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pátek Prosinec 6 09:50:13 CET 2002

jozka na razdva.cz wrote:
> bych mel doplnujici dotaz ohledne nvidia ovladacu, sveho
> casu jsem pri hledani zavadil koutkem oka o nejakou diskusi
> ohledne jejich problemovosti a bezproblemovosti, na strankach
> nvidie je tech verzi vic, je nejaka, ktere bych se mel
> vyhnout nebo mohu stahnout nejnovejsi (1.0-3123)?

Taky jsem slysel o firemnich ovladacich od nvidie kdeco, ale ja s nimi
mam jenom ty nejlepsi zkusenosti - X mi snad jeste nepadly. Byt vami,
rozhodne bych zacal nejnovejsimi ovladaci a v pripade problemu nastoupil
cestu do minulosti, ale pochybuji, ze to bude treba (kamarad s velmi
velmi podobnym HW jede ke sve radosti).
Ma ale jeden problem - kdyz pouziva Xvideo vystup (-vo xv), tak mu
nejdou korekce jasu, kontrastu atd. Ma Nvidia TNT2 M64 16MB, X 4.2
(stejne chovani i na X 4.1), mplayer zkousel kdejaky. Distribuce Debian
testing (na stable Woodym to delalo totez). Zkouseli jsme i ruzne verze
ovladacu, ale nic. O dva metry vedle s grafikou Nvidia GF2 MX400 mi to
jede. Nevite, jestli je to kartou, nami, nebo pusobenim zleho africkeho
samana?

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz