CPU VIA a linux

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Pátek Prosinec 6 09:19:26 CET 2002

> vlastnim VIA C3 Samuel 2 @ 733/133 (mmx,3dnow zadny -ext verze)
> deska ASUS CUV4X bez onboard audia a grafiky
> linux od chvile kdy se to zaplo do elektriky

a co kdybych pouzil jen pasivni chladic? stacilo by to? :-)
(nechce se mi tam davat duron, protoze ten se upece, kdyz se sekne
vetracek, celeron (P4 based) je zbytecne drahy, a nevim, jestli se stary
celeron taky upece)

> ano. podle toho co je pro vas bezny pocitac.

bezny pocitac je obyc. PC, do ktereho mohu strcit napr. standardni IDE
disk a pujdou mi do nej konektory ze zdroje. :-) ale jiz jsem v tomto
smeru trochu patral, tak by to snad nemel byt problem.

--
Jirka 'Eagle' Novak
registered linux user #173581

E-Mail:   eagle na unicode.cz