apache a kodovanie

Tech tech na spinea.sk
Pátek Prosinec 6 11:32:18 CET 2002

Tech <tech na spinea.sk> wrote:
-> Chybu som uz odstranil.Mohlo za to php.ini(skoda ze ma to nenapadlo
skor).
-> Bolo tam nastavene.
-> default_mimetype = "text/html"
-> default_charset = "iso-8859-15"
-> a to je to Latin9(iso) podla w3c.org tak som to zmenil windows-1250 a uz
-> ide!

>No, bude lepsie to vypnut uplne. Imho chyba je aj tak v browseri,
>pretoze to co je v META by malo prevladnut nad tym co je v HTTP response.

Pre mna je podstatne ze to ide, ale skusim to urobit.Tiez som si myslel ze
to co je v meta by mu malo stacit.Nesla mi do hlavy len jedna vec, ze na 50
pocitacoch(vsetko windowsi) nastavil IE spravne kodovanie a na troch IE
nastavil to kodovanie Latin9(ISO).No proste windows s tym deravym IE.
L.