konfigurace na video

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Prosinec 6 12:16:22 CET 2002

jozka na razdva.cz wrote:

>Dobry den

Vam take,

>pokousel jsem si na svem compu prehrat film, ale jaksi
>jsem pohorel, behem chvilky se obraz rozejde se zvukem.
>Uz jsem na tom cosi prohlizel, ale je pravda, ze kvalita
>zaznamu byla nizsi, v tomto pripade jde o klasicky film.
>Tak bych se chtel zeptat, zda mam do toho stourat nebo
>se smirit s tim, ze z toho stroje vic nedostanu. Mam:
>
>Celeron 433, 192MB RAM, nVidia Vanta 16MB, CD Toshiba 36x
>suse 8.1 + mplayer

nez jsem poridil nove zelezo, provozoval jsem RH7.2 na AMDK6-2 500MHz,
128MB RAM, ATA33 (Deska FIC VA503+, chipset VIA Apollo tusim) a grafika
ELSA Vanta TNT2 + ovladace od NVidie, zvuk SB PCI64. Prehravani filmu
slo velmi dobre. Stahnul jsem zdrojaky MPlayeru a prelozil pro svuj
procesor. Jeden dulezity subjektivni poznatek na tomto relativne pomalem
zeleze: nahodit UDMA u disku/CD jinak to strasne cukalo a po chvilce se
rozjizdel zvuk s obrazem (v mem pripade pomohlo hdparm -c1d1X66
/dev/hda). Pokuste se vyzdimat z disku/sbernice maximum :-)
<noflame>
Na stejnem zeleze jsem take zkousel Xine, ale nabyl jsem dojmu, ze
mnohem vice "cvici" s diskem nez MPlayer :-)
</noflame>

>Diky
>Jozka

Duda