konfigurace na video

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Prosinec 6 13:02:03 CET 2002

> zvukovka je desce (Matsonic 7101C), verzi mplayeru
> nevim (nesedim u toho), je to ten, co je v suse 8.1 =>neni
> kompilovany primo pro stroj. Zatim jsem s tim ovsem nemel
> problemy.

IMHO zvukovka muze byt problem. Pokud vim, tak to, co dela "normalni"
zvukovka, v pripade on board zvukovky dela procesor. Takze se zvysuje jeho
zatizeni a zrovna v pripade divx to asi bude znat. Zkuste si od nekoho
pujcit aspon nejaky Sound Blaster. Treba AWE 64 byly moc dobre ISA zvukovky,
kterych se ovsem majitele levne zbavuji, kdyz nove PC nemaji ISA sloty.
Uvidite, jestli to dela porad.

TNX