apache a kodovanie

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pátek Prosinec 6 22:35:48 CET 2002

> HTTP response.
>
> Opravdu? Odkud mate tuhle informaci (nemyslim ze to tak u nejakych
> browseru je, ale proc by tomu tak melo byt).

taky myslim ze to tak neni.. viz muj pokus... udelal jsem si tento php
skripticek:

<?
header("Content-type: text/html; charset=iso-8859-2");
?>
<HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
</HEAD>

a potom jsem si pomoci w3m -dump_head nechal vypsat hlavicku... podle
ocekavani byl Content-type nastaven na iso-8859-2... stejne tak Mozilla
1.2.1 i MSIE 6.0 korektne nastavili kodovani stranky na iso...

Lukas Kocourek