nefunkcni Mozilla 1.2.x pod Mandrake 9

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Sobota Prosinec 7 12:12:17 CET 2002

nevim, jestli vam to pomuze, ale kdyz ja jsem nainstaloval
mozillu na redhat 7.3, tak mozilla/components melo prava
cili do adresare nemohl ani root, proto mi to nechodilo,
takze zkuste preventivne neco jako chmod -R +rx mozilla,
treba to pomuze, nebo vas to aspon navede. objevil jsem
to pomoci strace.