Anglicka klavesnica v Kylix 3 (ciastocne vyriesene)

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Prosinec 7 12:34:50 CET 2002

Pavel Kankovsky wrote:

>Diskutovalo se o tom az do uplneho bezvedomi a v 4.2 je czsk zase
>zpatky. :)  (Krome toho nekdo zacal do 4.3 implementovat to genericke
>skladani layoutu, takze jedinci, kteri budou chtit kombinaci ceske,
>norske a vietnamske klavesnice a prepinat mezi nimi mackanim altu a
>shiftu, budou mit moznost se realizovat. :> )

No to jsou mi novinky :-))
Nicméně jsem si na novou cz klávesnici zvykl, vše potřebné na ní je
a nepamatuji si, že bych někdy potřeboval přepnout na us.
Teď mám spíše problém v práci :-((
Nevíte někdo jak tuto klávesnici dostat do Win XP?

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

        checking for intelligent life... not found
                          The Gimp 1.2 (configure)