Divne chovani sitovky ISA-RTL8029

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Prosinec 7 18:04:24 CET 2002

   From: Jan Houstek <houstek na karlin.mff.cuni.cz>
   Date: Wed, 4 Dec 2002 21:23:21 +0100 (CET)

Zdravím,

   > Zaznamenal jsem divnou zkusenost s timto historickym kusem HW. Kernel
   > 2.4.19, moduly isa-pnp a ne (ovladace pro ISA NE2000, se kterym by mel ten
   > Realtec byt kompatibilni).

možná ta karta má vypnuté P&P ve svém nastavení - nemá náhodou na sobě
jumpery? BTW - nemá náhodou čip 8019?

   > Prvni co me zaskocilo, ze PnP tu kartu nenaslo, tak jsem musel manualne
   > nastavovat io (u jedne zabralo 0x220, u druhe 0x320). Pri tomto parametru
   > se ne modul nahraje, sitovka se nadetekuje a funguje.

To opravdu vypadá, jako by karta byla nastavená natvrdo...

   > Pri browsdani po netu, stahovani, ssh ven apod. nejsou zadne problemy.
   > Kdyz se ale na stroj s tou sitovkou pripojim pres ssh zvenku, tak to
   > funguje jen do okamziku, kdy se na konzoli vypise par obrazovek textu a
   > uplne se to zakousne (napr. mc vubec nenabehne, find / se po pulvterine
   > kousne apod.). Taktez pokud o stazeni souboru z ftp, scp apod. skonci po
   > preneseni pak kB.

Nějaké hlášky v dmesg? Sdílené přerušení? Pomůže ifconfig eth0 down a up?
Pomůže rmmod modulu?
--
Pavel Janík

C- and M- pedals - anybody thought about that?
                  -- Martin Guertler in gnu.emacs.help