multi-io(/port) kouwell pod linuxem?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Prosinec 7 17:58:12 CET 2002

   From: Ales Ledvinka <xledvink na fi.muni.cz>
   Date: Wed, 4 Dec 2002 17:44:47 GMT

Zdravím,

   > mate nekdo zkusenosti s temadle kartama pod linuchem?
   > konkretne s kw220-n2
   >
   > jede to? (treba na 2.4.18 +)

ano, bez potíží (jenom je nutné upravit kernel tak, aby podporovat čip
NetMos 9835 - podívejte se do SuSE kernelů a aby inicializoval
serial_parport až po serial. Oba patche jsem posílal do lkml). BTW - máte
na té kartě jumpery nebo ne? Vpravo nahoře na kartě by mělo být jumperové
pole JP1. Pokud není osazené jumperovým polem, tak si dejte pozor na revizi
1.1 (číslo je na opačné straně karty) této karty (pokud ji přesto koupíte,
napište mi, poradím, co připájet a co přerušit ;-). Revize 1.2 funguje bez
problémů (s i bez jumperového pole JP1).
--
Pavel Janík

Don't stop with your first draft.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)