samba a windows2000

Zbynek Tonar tonar na ntc.zcu.cz
Pondělí Prosinec 9 00:05:03 CET 2002

Dobry den,
ohledne nastavovani registru jsem dostal nasledujici radu od
laskaveho ucastnika konference "Tech":

<rada>V dokumentacii Samby sa odporuca zmenit hodnotu registra
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\netlogon\parameters
"RequireSignOrSeal" pracovnej stanice na hodnotu 0 s odovodnenim, ze bez
toho prihlasovanie sa do domeny nechodi. Neskusal som tuto radu
neuposluchnut, menim tuto hodnotu vzdy, neviem, co to spravi, ked ju
nezmenite.</rada>

Coz jsem ucinil. Zatim jsem vsak prihlaseni z Win2k na Sambu nezprovoznil,
domnivam se, ze problem je v tom, ze stroj W2k ma jmeno slozene z VELKYCH
PISMEN (coz nemohu ovlivnit) a ja, kdyz chci pridat na linuxu:

useradd NAZEV_STROJE$ (s velkymi pismeny), tak dostanu:

useradd: chybné uživatelské jméno `NAZEV_STROJE$'.

Kdyz zalozim uzivatele useradd nazev_stroje$ (malymi pismeny), tak se sice
zalozi, ale NAZEV_STROJE pak do domeny neprihlasim.

Nevim, jak z toho ven, jak vytvorit uzivatele s velmyni pismeny v nazvu. V
man useradd jsem odpoved nenasel.

Zbynek Tonar