Raid 1

Pavel Balus pavel.balus na flame.cz
Neděle Prosinec 8 23:32:15 CET 2002

No nakonec jsem to vyresil, i kdyz kdyby to fungovalo rovnou byl bych o neco
klidnejsi.

Zkousel jsem jeste nastartovat system z rescue diskety, ale fdisk hlasil obe
velikosti taky rozdilne, takze v YaSTu chyba nebude.
Tak jsem oba disky pripojil na jeden kanal, to bylo vse v poradku a fdisk
hlasil stejny pocet cylindru. Vytvoril jsem na kazdem partition, ktery 100%
disk zaplnil a pak jsem disky zase pripojil na 2 kanaly. No a najednou uz se
hlasily uplne stejne :o) Ty dve velke partitiony jsem smazal a misto nich
vytvoril raid.
Ale zajimalo by me proc 2 prazdne hardwarove totozne disky, ze stejne serie,
stejneho firmware vidi system ruzne, kdyz jsou prazdne, to jo...

Pavel Balus