dve virtual domeny v postfixu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 9 11:33:50 CET 2002

> To je holt smula. RAV ma zamerne (usuzuji) prodava v nejnizsi konfiguraci
> licenci na 2 domeny, protoze server ma prijimat jak @domena.cz tak i
> @stroj.domena.cz. Takze nejspis nezbyde nez dokoupit jednu domenu do
> licence.

Tohle lze prece nejak obejit. Nevim, jak je to s licencema, ale pokud mam
neco, cemu predhodim mail a ono to umi najit vir, tak mi to staci a
zbytek si napisu do pouzivaneho MTA sam. A pokud je to hledadlo
inteligentni a kouka do hlavicky nebo dokonce do obalky, tak mu ji muzu
nejak prepsat.

Jeste jednou, nevim jak je to licencne ciste ani nikoho nenavadim, jen
rikam, ze to lze.

-- Honza Houstek