Jak zapipat z cronu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Prosinec 9 12:36:05 CET 2002

On Mon, 9 Dec 2002, Pavel Lisy wrote:

> Napadlo me, ze bych mohl preba jednou za minutu spustit pres cron
> script, ktery proparsuje vystup z ifconfig a pokud tam nalezne ppp tak
> to pipne (beep-ne). Skript jsem vytvoril a opravdu to pipa, ale pouze,
> pokud to spustim z prikazove radky primo. Kdyz to spousti cron, tak to
> sice vsechno udela, ale nepipne. Na serveru bohuzel neni zvukovka a
> bednicky, tak asi slozitejsi zvuky nepripadaji v uvahu (nebo se pletu?)
> Proc to vlastne nepipa?  Melo by nebo ne? Jak to udelat, abych nejaky
> zvuk dostal? Staci mi namety na reseni.

Ono to nepipa pravdepodobne proto, ze pipnuti je zalezitost terminalu, a
ja se obavam, ze ulohy spustene cronem zadny terminal nemaji, tedy neni
jaksi "skrz co" pipnout.

Muzete treba tim cronem jenom vytvorit nekde nejaky soubor jako priznak, a
pak z nejake bezici aplikace, ktera terminal ma (napriklad nejaky lokalne
prihlaseny user se svym shellscriptem ;) ) tento priznak testovat, a v
pripade jeho existence pipnout, a priznak zrusit...atd. Variaci na dane
tema je jiste mnoho.

--
JiKos.