UTF-8 + netbeans

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Prosinec 9 13:17:12 CET 2002

Dobry den,
nejak se mi nedari zvitezit nad nasledujicim problemem:

- na serveru mam RedHat 7.2 (=> iso-8859-2), nainstalovanou
  javu (1.4.1_01) a vyvojove prostredi netbeans;
  vse bez potizi funguje jak potrebuji

- na stanici mam RedHat 8.0 => UTF-8

Pokud jdu na server terminalem (ssh), spoustim ho
pres luit a vse mi slape zase dobre.

Ale ja takhle potrebuji spoustet netbeans. A tam jsem narazil.
Nejdriv jel v UTF-8 (to slapalo), ale potreboval jsem, aby
soubory cetl a ukladal v iso-8859-2 (protoze s nimi pracuji
i jinde, kde utf-8 nemam). Nakonec jsem to trochu vyresil tak,
ze u tech souboru nastesti ve "vlastnostech" lze nastavit
kodovani - tam davam ISO-8859-2 - a pak v tech souborech
vidim diakritiku spravne. Ale odmita mi vstup techhle
znaku z klavesnice.

Pokud to cele spoustim na stanici, chova se to mravne,
vstup z klavesnice (UTF-8) dovoli, jenze ja bych to jel
radeji na serveru, prece jen je vyrazne vykonnejsi.

Neporadite nekdo ?

Zkousel jsem vypnout UTF-8, jak uz se tady mnohokrat radilo,
ale to vadilo ruznym jinym programum (uz si presne nepamatuii
kterym, tusim treba evolution), takze chci u UTF-8 radeji zustat.

ivo