nechce se vypnout xserver???

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pondělí Prosinec 9 16:00:43 CET 2002

> spustil jsem xsever prikazem 'startx ==' a tam v konzoli zadal ps
> -aux a killnul vse s tema Xkama a to bzla moje blbost protoze logicky
> nasledovalo zatuhnuti celeho systemu (ja su ale blbec :-) ) a tak
> porpve za tri mesice co pouzivam Linux jsem musel pouzit tvrdy
> restart. prikladam vypis ps -aux z text. rezimu. jaky je rozdil mezi
> 'startx' a 'startx =='?

Tak znovu. Nejak jsem tuhle diskusi nesledoval od zacatku a nevim
presne o co jde. Myslel jsem ze chcete vypnout X server. A nejak
nchapu, proc by ukonceni Xserveru melo znamenat pad pocitace.

Jaky je rozdil mezi startx a startx == nemam tuseni.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P