mailman

Leos Literak literakl na centrum.cz
Pondělí Prosinec 9 16:14:19 CET 2002

> Hm, a co mas v logu? Podle me mate blbe prava.
>
> Z jake verze na jakou jste sli?

ahoj, zustali jsme u stejne, jen jsme to kompilovali
sami. duvodem bylo, abychom se zbavili zavislosti na
apachi, pouzivam totiz jetty.

prava to snad nebudou, checkperm hlasi, ze je vse OK
v zadnem logu neni bohuzel nic zapsano, takze se nemam
ceho chytit. :-((

to jsem psal v sobotu vyvojarum mailmana, nikdo neodpovedel

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!