mailman

Leos Literak literakl na centrum.cz
Pondělí Prosinec 9 17:34:09 CET 2002

> No tak to jsi to pohnojil. Ted tam mas nekolik souboru, ktere patri
> rootovi a tak se k nim nikdo jiny nedostane a mailman nepobezi.

asi to nebude tak horke. kdyz jej spustim jako mailman,
maily se odeslou.

jenze to nechapu: ze shellu to teda funguje. crontab -e
je taky plny a obsahuje radek, ze se ma ten qrunner spoustet
kazdou minutu. kdyby se spustil, maily by se odeslaly.
maily se neodeslou, takze

1\ bud se nespousti
2\ nebo se to chova jinak ze shellu a jinak z cronu

cron bezi a funguje.

rekapitulace:

toto funguje:

su -
su mailman
/usr/bin/python -S /home/mailman/cron/qrunner

toto nefunguje

su -
su mailman
crontab -e
# Retry failed deliveries once per minute.
* * * * * /usr/bin/python -S /home/mailman/cron/qrunner

jaky je mezi nimi rozdil? ja zadny nevidim. oba se prece
spousteji se stejnymi pravy, ne?

diky

	leos

--