Automaticke vytvoreni katalogu obrazku s nahledy.

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Prosinec 9 19:15:17 CET 2002

Ahoj,
   tohle si evidentně koleduje o cron a nějaký skript. A to v podstatě
   v libovolném jazyce - bash, PHP, etc. Prostě kroky:

   1) stáhnout seznam souborů který jsou v adresáři
   2) každý soubor zpracovat (vygenerovat náhled, atd.) třeba přes
      ImageMagick, přesunout ho do jiného adresáře (aby se příště
      nezpracovával znova)
   3) do nějakého souboru/databáze si poznamenat jméno obrázku,
      náhledu atd. a z tohoto souboru posléze generovat HTML galerii

   Nedávno jsem tuším na webguru.cz viděl odkaz přímo na PHP projekt,
   který se na vytváření galerií zaměřoval, ale to by znamenalo na tom
   compu rozběhat webserver.

   Velice primitivní skript na základní funkčnost by se dal napsat
   odhadem tak za 20 minut, a to i s přestávkou na kávu...

   Tomáš