Apache+Postgres a spousta requestu

E consulting s.r.o. - Michael Kaska michael.kaska na ecic.cz
Pondělí Prosinec 9 20:25:23 CET 2002

> No a databaze to samozrejme prestala stihat.
> Nemate nekdo zkusenosti, jak se da PostgreSQL "vyladit", aby neco takoveho
> vubec stihl vyrizovat, pokud teda vubec?
> V pripade ze ne, myslite, ze treba Oracle, nebo jina DB by neco takoveho
> ustala lepe?
> Podle odhadu z dneska bych potreboval, aby ta DB vyrizovala cca 300-400
> porad klikajicich uzivatelu s cca 15-20 sql prikazy na stranku.

Pokud nepotrebujete transakce, a vnorene selecty pripadne insert pre select
apod. pak staci MySQL (je diky absenci vyse uvedeneho rychlejsi)
Jinak na Postgre mam zkusenost ze pomaha : indexovani, cas od casu provest
vacuum full, reindex... pokud verite v napajeni zalohovani apod, pak by bylo
mozne teoreticky pouzit parametr -F. Nejvetsi efekt vsak ma skutecne reindex
a vacuum. Jeste muzete zvetsit parametry -B a -N.

Preji mnoho stesti...