OT:optimizace jadra

libor libor na gate.golems.cz
Úterý Prosinec 10 07:40:47 CET 2002

On Monday 09 December 2002 23:08, you wrote:

> Zalezi co od toho ocekavate. Protoze to nevite, je odpoved na vasi otazku
> pravdepodobne NE, nema cenu si s tim hrat (pokud neni cilem samotna hra).
>
> -- Honza Houstek

Kdyz uz se zminily ty hry, mam  AMD Athlon1600XP+, 256MB DDRAM, NVIDIA 4 64MB,
a zkousel jsem spustit tuxracera a ten mi jede strasne pomalu. Nevite cim to
muze byt? Pouzivam defaultni jadro, optimalizovane pro athlon.
--
Dalibor Kondrat

admin CZ0NOV, http://cz0nov.webpark.cz

email: libor na golems.cz or libor na gate.golems.cz
ICQ: 135580697