ATI Radeon 8500/9000 a nove ovladace od ATI

Úterý Prosinec 10 08:00:53 CET 2002

On Mon, Dec 09, 2002 at 11:25:06PM +0000, Jarda Pachola wrote:

> uvazuji o koupi karty ATI Radeon 8500 nebo 9000. Chtel bych se zeptat,
> zda nekdo z vas ma zkusenosti s temito graf. kartami pod Linuxem,
> zejmena ve svetle nove vydanych ovladacu od ATI. Zrejme by se jednalo
> o kartu "Powered by ATI", cili od nektereho OEM vyrobce. Budu vdecny
> za uvedeni jakychkoliv konkretnich zkusenosti, pokud mozno vcetne
> uvedeni vyrobce karty.

ATI nejprve vydala ovladace, ktere fungovaly jen na originalnich
kartach. Nekolik dni pote vydali ovladace, ktere funguji i s OEM
vyrobky.

Na seznam podporovanych chipu se podivejte na jejich Web, ale
predpokladam, ze posledni novinky pojedou az pozdeji.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz