OT:optimizace jadra

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 10 09:26:33 CET 2002

> Kdyz uz se zminily ty hry, mam AMD Athlon1600XP+, 256MB DDRAM, NVIDIA
> 4 64MB, a zkousel jsem spustit tuxracera a ten mi jede strasne pomalu.
> Nevite cim to muze byt? Pouzivam defaultni jadro, optimalizovane pro
> athlon.

Nemyslel jsem "parit", ale hrat si s kernelem. Vas problem bude asi v
tom, ze pouzivate puvodni ovladac "nv" z XFree a ne originalni (bohuzel
binarni) driver od nvidie. Vsude na netu se o tom vali spousta
informaci, kouknete treba na abclinuxu.

-- Honza Houstek