řadič Highpoint HPT372

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Prosinec 10 10:01:15 CET 2002

On Tue, 10 Dec 2002, Michal Kubecek wrote:

> Tak jsem trochu experimentoval s řadičem Highpoint HPT372 na desce
> Abit KD7-Raid a výsledky nejsou moc povzbudivé. Aby nedošlo k omylu:
> nepokouším se ho rozchodit jako RAID, jen další řadič disků.
>
> 1. Jádro ze SuSE 8.1 - funguje právě tehdy, pokud zakážu DMA. Jinak skončí
> nejpozději při druhém pokusu o čtení z disku. Bez DMA je v pohodě, ale
> rychlost 2.54 MB/s je trochu nižší než bych si představoval :-).
>
> 2. Jádro ze SuSE 8.1 se zneškodněným driverem hpt366 (a pochopitelně také
> ataraid, hptraid a pdcraid) a zkompilovaným "open source driverem" hpt37x2
> [...]

No, zkuste si precist archiv lkml, tak tri dny zpatky tam o tom sel
thread. Vysledkem myslim bylo, ze je vhodne zkusit 2.5.50-ac1

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.openrouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488