jak na obrazky s vodoznakem?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Prosinec 10 11:53:36 CET 2002

On Tue, 2002-12-10 at 09:59, Matus fantomas Uhlar wrote:
> Vaclav Dvorsky <hufhendr na sendmail.cz> wrote:
> -> Vlozeni nejakeho viditelneho textu bych prave docela nerad, to ten
> -> obrazek nenavratne znici. Ja bych chtel, aby ta fotografie vypadala
> -> pokud mozno naprosto puvodne, jen aby v ni byl text napr. autor, nazev a
> -> ze dalsi pouziti je mozne za podminek... nic vic. Proto bych byl rad,
> -> kdyby ta informace byla vlozena skryte.
>
> jpeg obrazky dokazu mat nejaky mark, nestaci to?
>
> Inac obavam sa ze taketo nieco nebude mat velky zmysel - kto bude v
> obrazkoch hladat, ten to najde a odstrani...

no digimark odstranite tak akurat ked si spravite na obrazovku
screenshot a vyslednu bitmapu orezete od widgetov ;)

> steganograficke tooly pokila viem vedia detekovat vsetky data co v obrazkoch
> su, ci su potrebne alebo nie. a ked nie su potrebne, zrejme ide o nejake
> schovane data... takze bud budu v obrazkoch viditelne, alebo ich bude mozne
> bez problemov vymazat.

myslim ze to take jednoduche nebude
prirovnanie bude ako zmazat zmizikom plniacim perom napisany text ide
ale vodotlac z papiera nie

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com