novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Prosinec 10 12:04:46 CET 2002

parent na email.cz wrote:
> Dobry den
>
> Prosim Vas, muze te mi poradit, jak je mozne, ze novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz
> Surfovat po internetu jde uplne bez problemu, i prihlaseni k poste kterehokoli webu jako email.cz. Jen Atlas.cz cloveka k poste neprihlasi. Vsechno se to jako deje pre webove rozhrani. Router jede na RH 7.2, firewall na IPTABLES a proxy na SQUID 2.4.STABLE-1

No a je nejaka chybova hlaska nebo kde to prihlasovani skonci? Z Vaseho
popisu se neda nic urcit... Je na tom routeru STEJNE nastaveni jako na
starem? Neni to treba tim, ze neni povolene https?
--
Vladimír Náprstek