novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

parent na email.cz parent na email.cz
Úterý Prosinec 10 12:26:14 CET 2002

Dik, hned to upresnim, co pujde.
HTTPS mam povoleno, v priloze posilam cely firewall(prevzat z www.petricek.cz).
K nataveni predesleho routeru pristup nemam, navic je to stary vrak, jel nanejvys na ipchains.
S hlaskou Vas blize neobeznamim, jsem pres celou republiku vzdalen, ale z toho, co se mi prineslo, pouze nedojde k autorizaci cloveka. Je skoda, ze mam tak malo informaci, dosavadni spravce ucebny mi rekl, ze to snad bude tim, ze mam zakazany IMAP, coz je ale blbost, protoze se jede pres 80 port a IMAP je stejne povolen. Pres SSH to spravovat zatim neni mozne, protoze router jede na 64kbps a na routeru je do zitrka jen 32MB RAM, coz je asi malo. Po spojeni s SSH se to vzdy nejak zahlti, zpomali a vytuhne.
Tak snad o vanocich budu mit vice informaci.

Dekuji predem

Zajdlik

Už máte také 200 MB schránku bez reklam? Nadstandardní služby EMAIL.CZ. http://www.email.cz/nsluzby.phtml