novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

Úterý Prosinec 10 12:52:55 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 11:48:45AM +0100, parent na email.cz wrote:
> Dobry den
>
> Prosim Vas, muze te mi poradit, jak je mozne, ze novy router znemoznil
> prihlaseni k poste na Atlas.cz Surfovat po internetu jde uplne bez
> problemu, i prihlaseni k poste kterehokoli webu jako email.cz. Jen
> Atlas.cz cloveka k poste neprihlasi. Vsechno se to jako deje pre
> webove rozhrani. Router jede na RH 7.2, firewall na IPTABLES a proxy
> na SQUID 2.4.STABLE-1

Zkontrolujte, zda se da na ucet dostat ve stejnou chvili z jineho mista.

Zkontrolujte, jestli jste nezakazal vsechna ICMP, ve firewallu
pouzivejte logovani zakazanych portu a sledujte, zda se neco nevynori.

Take nepisete, zda dotycnemu nejede POP nebo jestli pouziva WWW
rozhrani.

...je to prilis malo informaci...

--
                        Milan Kerslager