optimizace jadra

Úterý Prosinec 10 13:01:31 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 11:58:02AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Kdyz uz jste u te minimalizace, pokud jste nepotreboval sit, docela
> pomuze i vyhozeni celeho TCP/IP (IMHO vetsine procesu i v soucasne dobe
> staci IPC ala roura, semafor, UNIX socket apod.)
>
> BTW Neverili byste, jaky je vykonostni rozdil mezi 4MiB RAM a 5MiB RAM,
> ostatne, nalistujte si to v archivu tle konference...:-)

Pokud se nemylim, pisatel psal neco o 64MB RAM a Celeronu v radech
stovek MHz. Pak tohle nema valny vyznam, protoze uspora vlastni
kompilaci bude radove procento (pri stlaceni jadra z 1.5MB na 700kB).

> 	To je samozrejme cesta, ale mnozstvi problemu, ktere je treba resit je
> vyrazne...:-(

Nicmene to vede k skutecnemu reseni problemu nedostatku pameti (jak jsem
psal - pokud ji mate omezene mnozstvi, napr. 8MB).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz