Add: OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 10 13:15:47 CET 2002

Mam tady krabici od ramecku, ktery jsem nedavno kupoval a pisou na nem
"Supports hot-swap and plug and play operations". Stal mene nez 600Kc (i s
dani), je plastovy s jednim vetrakem, ATA 100.

Model No. TW-10KPF-100
www.thatswrite.com

-- Honza Houstek