uClinux, eCos - MPC 565 (CMD 5xx), embedded systemy

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Prosinec 10 13:26:49 CET 2002

On Tue, 2002-12-10 at 11:33, Robert Vojta wrote:
> Zdravim,
>   hledam nekoho, kdo se zabyva embedded systemy a Linuxem. Specialne me
> zajimaji projekty uClinux, eCos a to v provozu na procesorech Power PC 565
> (treba na desce Axiom CMD 5xx). Jde o procesory bez MMU, takze nezbyva nez
> pouzit uClinux (ktery nepodporuje radu MPC 5xx) a nebo "pseudo Linux" eCos.
> Pokud se nekdo timto tematem zabyvate a pracujete s jakymkoli Linuxovym portem
> na embedded zarizenich, byl bych vdecen za schuzku (Brno, Hradec Kralove,
> okoli Uherskeho Hradiste, Zlina) na dane tema nebo promailovani nekolika
> [...]

no ja sice pracujem s embedded a robil som to aj pre nejake motoroly (aj
ked nie pre power) ale bohuzial to vzdy prislo na to ze som si musel
spravit vlastny system aby to robilo to co som chcel
pokial mate konkretne otazky tak sa kludne ozvite, predpokladam vsak ze
kernel viete zkompilovat na iny procak a kniznicu budete chciet nejaku
embedded takze k nej si precitate navod resp mailing list (to sa tyka
ani nie vkusu ako podpory symbolov/aplikacii)
mozno sa este oplati mrknut PDA distra - ale zas binarky su pre arm, nie
pre power

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com