samba, kerberos, home automount, linux

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Prosinec 10 14:33:47 CET 2002

On Tue, 2002-12-10 at 13:27, Zdenek Pizl wrote:

> to ano, mate k tomu nejake blizsi info. Ja to nemohu najit :(

jo bezalo to v nejakej konfere
skuste pre zaciatok mrknut archiv tu a na linux.sk a groups na google
rad by som vam poradil ale len si pamatam ze je to mozne - sam som to
minule hladal a nevedel najst (ale dal som tomu tak 30 minut a potom som
to nechal)
pokial nieco najdete tak dajte vediet, pokial ste "despered" tak viem ze
povedzme iPlanet mal komercne podporu na viac ako len na solaris ale to
zas nie je zadara
pripadne sa este ozvite
idem ale omrknut analy nejakych archivov na usenete - sam som zvedavy
ako to vlastne technicky bolo spravene a nechce sa mi paplat s wifi (co
mam v robote teraz na krku :(

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com