ADMIN: opatovne posielanei prispevkov

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 10 17:36:28 CET 2002

Matus fantomas Uhlar wrote:
: prislo mi mailom par prispevkov ktore som pisal do konfery;
: vyzera ze idu cestou (po useroch):
:
: lias-email-alum274 na seznam.cz
: jas042 na homel.vsb.cz
: alum na snek.vsb.cz
:
: niekde tam na konci je zrejme <>ne nakonfigurovany mailer ktory posle mail
: (na neznameho recipienta) naspat odosielatelovi.
:
: mohol by sa admin konfery na to pozriet?
:
	Jo, odhlasil jsem prislusnou adresu z konference. Tohle taky
souviselo s temi desitkami zprav od majordoma CVUT, co dnes prisly.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|