Apache+Postgres a spousta requestu

Úterý Prosinec 10 18:11:21 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 05:40:29PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Mohu vedet v cem konkretne? Pripadne relevantni odkaz nejlepe s
> metodikou mereni atd.?

Podivejte se do lkm, kde najdte i zminky o mereni.

Proc tomu tak je, se dozvite v dokumetaci PAE (The physical address
extension) od Intelu a pak vyresenim otazky, co vsechno musi jadro
udelat, aby se to dalo pouzivat.

To Yenya:

> Bavime se o CONFIG_NOHIGHMEM, CONFIG_HIGHMEM4G a CONFIG_HIGHMEM64G?
> Pokud ano, tak system ktery ma >800MB RAM musi mit CONFIG_HIGHMEM4G,
> pokud chce pouzivat vic nez tech 800MB.

Aha. Nepredpokladal jsem pouziti bigmem na procesorech < i686, protoze
tyto systemy maji na normalnich deskach prilis nizke limity na moznou
osaditelnou pamet. Proto jsem bigmem vztahnul na CONFIG_HIGHMEM64G,
protoze jinak se snad (?) CONFIG_HIGHMEM4G pouziva normalne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz