optimizace jadra

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Úterý Prosinec 10 18:39:59 CET 2002

Nedavno jsem mel debatu podobne zvrhlou :o)
 Nicmene jste to tak zamotali, ze uz nevim kdo co presne rekl.
Kazdopadne by bylo zahodno to ukoncit v nejlepsim, stejne jak jsme to
udelali s panem doktorem Podivinskym. Vymenili jsme si jeste nekolik
emailu soukrome a myslim, ze shodne dosli k zaveru, ze jsem to puvodne
ani jeden nechteli.
Chce to jen ukoncit osocovani a zacit od zacatku.
Proste kdyz ma clovek spatnou naladu (nebo "samonasravaci"), tak neni
ochoten nic zkousnout :o)

k tematu: nemyslim, ze by vsichni meli pouzivat distribucni jadra.
Zdrojaky jsou tu prece proto, ze si kazdy muze zkusit zkompilovat svoji
verzi a nest odpovednost za pripadne nasledky. Casem z nej muze byt novy
vyvojar. Osobne si sice nedelam iluze, ze bych se nekdy dostal na tak
vysoukou uroven svymi programatorskymi schopnostmi a znalostmi jadra,
ale stejne zkousim (a zatim uspesne) radsi vlastni verze (kompilace)
jadra. Protoze si myslim, ze co nepouzivam, tak nema v jadre co delat.
Jen to zvetsuje naroky na pamet a tim mozna i snizuje rychlost. Chystam
se je nasadit i na produkcni servery, coz jsem zatim nestihl, vicemene z
osobnich/casovych duvodu. Jestli me to pripomenete za pul roku, muzu dat
vedet jak jsem dopadl :o)

By

Pavel Benisek