xfs, kvota na / a problemy

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Prosinec 10 19:07:02 CET 2002

On Tue, 10 Dec 2002, Tomas Konir wrote:

> Jestli vono to nebude tim, ze u XFS je nutne pouzit prepinac pri mountu,
> takze pokud ho zapisete do fstab (remount nepomaha), tak po rebootu to
> opravdu pomuze, ale zadne quotaon na xfs nefunguje
> (aspon co si pamatuju z  dokumentace).

Pamatujete si to spatne. Kdy jste naposledy cetl dokumentaci k xfs a
kvote? Asi __hodne__ davno.

Ale treba do tretice to od nekoho nebude "z praku", "od boku" nebo "z hlavy",
ale z vlastni zkusenosti.

Mozna jsem muj prispevek formuloval jako uplny zacatecnik :-(

P.S. Prominte, ale vzdycky me dokaze vytocit, kdyz nekdo jen tak "z praku"
odpovida. A zejmena, kdyz "z praku" byly zatim dosavadni prispevky.
Zejmena kdyz jsem z toho vcelku zoufaly :-(((

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.openrouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488