vypisy na konzolu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Prosinec 10 20:51:18 CET 2002

On Tue, 10 Dec 2002, noro wrote:

>   Chcel by som sa spytat ako potlacim vypisy iptables na konzolu ?
>   Vypisuje to na vsetky konzoly aj ked som pridal do syslogd.conf
>   riadok *.* /dev/tty12. Myslim ze tymto riadkom som mu zakazal
>   vypisovat tie otravne hlasky na konzolu.

Pokud jde skutecne o hlasky iptables, tak iptables jako program pouzivaji
pro svuj vystup standardni vystup, v pripade nejakych chyb mozna stderr.

Nebo mate na mysli vystup netfilteru? (cast jadra, ktera se zabyva
filtrovanim packetu)?

zkuste poskytnout vice informaci (jake hlasky to presne jsou, ktere se Vam
objevuji, atd.)

--
JiKos.