samba a windows2000

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 10 20:39:59 CET 2002

Dne Mon, Dec 09, 2002 at 09:56:48AM +0100, Ondrej Mach napsal:

> Nevim, jake je skutecne jmeno stroje, ale ja mel problemy s grafik_1,
> kdyz jsem to zmenil na grafik-1, tak bylo vse ok. :-)
> Jinak u Win2000SP2 jsem nic v registrech nemenil.

Rekl bych ze to uzce souvisi s jinou oblibenou M$ chybou. Znak _ neni
pripustny v DNS jmenu i kdyz se MS mysli neco jineho. Potom si davaji
dynamicky do DNS jmena, na ktera se nelze ptat.

Menit SignOrSeal je nutne po aplikace SP3 na windows 2000.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.