mailman

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 10 21:38:29 CET 2002

Dne Mon, Dec 09, 2002 at 05:34:09PM +0100, Leos Literak napsal:

Nevim jestli se to mezitim nevyresilo, ale

> asi to nebude tak horke. kdyz jej spustim jako mailman,
> maily se odeslou.

A co archivy? Archivuji... vetsinou po spusteni mailmana rootem moc ne,
protoze tam je par souboru, ktere patri rootovi a mailman je pak uz nemuze
znovy vygenerovat, treba index stranky.

> su -
> su mailman
> /usr/bin/python -S /home/mailman/cron/qrunner

A protoze jsi neudelal su - mailman, tak mas nastavene cesty jako pro roota

> su -
> su mailman
> crontab -e
> # Retry failed deliveries once per minute.
> * * * * * /usr/bin/python -S /home/mailman/cron/qrunner
>
> jaky je mezi nimi rozdil? ja zadny nevidim. oba se prece
> spousteji se stejnymi pravy, ne?

Ale s ruzne nasetovanym environmentem. Ale jinak nevim, nikdy jsem
nezaznamenal, ze by byl problem zrovna v tomhle. Zkus si to stracnout.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví