ATI Radeon 8500/9000 a nove ovladace od ATI

Jan Navratil navratil na pf.jcu.cz
Středa Prosinec 11 08:18:51 CET 2002

jen pro upresneni - stacilo editovat /etc/X11/XF86Config-4

kde je neco podobneho jako mam ja:

Section "Device"
        Identifier "My Video Card"
        Driver "ati"
        BoardName "Unknown"
EndSection

a prave to "ati" rika ze se ma pouzit standartni ati driver. Tak tedy z
predesleho ovladace jste mohl zkusit prepsat na "ati" nebo "radeon" ...
snad by to pomohlo :)

ienik

--
Jan Navratil <navratil na pf.jcu.cz>